martedì 5 novembre 2013

Nuova foto Jensen con una fan.

O meglio nuova foto di Jensen con l'amica di una fan:
"Ok I have a fantastical story to tell everyone! Last night my friend (in the picture) was working at a local pizza restaurant in my town when she looks over and sees her coworker talking to this familiar looking man. All she hears of the conversation is blah blah blah supernatural blah blah blah and since she knows I love supernatural she was curious. She was at the cash register when he makes his way over to pay. When he gets there she says “Hey, you look really familiar. You look kind of like the guy from supernatural.” And he says,”Really?” And she asked, “yeah do you get that a lot?” And he said,”well yes because I am the guy from supernatural. Jensen ackles.” And she said,” no you’re nooot.” And he said,” no really look at my credit card.” And sure enough it said jensen ackles! When he was done paying she asked,” do you mind photobombing my snapchat?” And he asked,” what’s a snapchat?” …!!!!!! So adorable!!! So while I was at home watching this beautiful man on my tv, he was actually a literal 5 minute drive away. This is the closest I’ve ever been to a celebrity. Oh by the way that’s his dad in the background :)"

Fonte: (x

"Ok ho una storia fantastica da raccontarvi! La scorsa notte la mia amica ( quella nella foto) stava lavorando alla pizzeria locale della mia città, quando guardando un suo collega si è accorta che lui (il collega) parlava con una persona dall'aspetto familiare. Tutto quello che lei ha sentito della conversazione è "blah blah blah Supernatural, blah blah blah" e visto che lei sa che io lo adoro era molto curiosa. Era al registratore di cassa quando lui (il tizio dall'aspetto familiare) si avvicina per pagare il conto. Allora lei chiese "hey, hai un aspetto familiare. Somiglio molto al tizio di Supernatural". e lui "Davvero?"e quindi lei "Ti capita spesso?" "Si beh perchè io SONO il tizio di Supernatural. Jensen Ackles." "No non è vero!" E quindi lui "No guarda la mia carta di credito". E diceva proprio Jensen Ackles! Quando Jensen pagò il conto la mia amiche gli chiese "Ti dispiace photobombare il mio snapchat?" "Cos'è snapchat?"...!!! Adorabile!!! Quindi io ero a casa a guardare questo bellissimo uomo in tv, e lui era letteralmente a 5 minuti di distanza. La distanza minima a cui sono mai stata da una celebrità. Oh e per la cronaca, quello sullo sfondo è suo padre :)"

Traduzione approssimativa ma si capisce ;) (fatta da me).



Nessun commento:

Posta un commento